Wednesday, November 12, 2008

Imbratisare

De-as fi un trandafir pe un asteroid,n-as recunoaste in veci ca am nevoie de un clopot de sticla seara ca sa nu ma inghete frigul.As privi semet in jur la pamantul sterp,la vulcanii bine curatati,m-as mandri cu micii mei ghimpi.

Dar sunt un copil,nu un trandafir.Imi intind bratele si vad ca sunt lipite de trup,imi intind sufletul si vad cum ar vrea sa cuprinda tot.Si o sa recunosc ca am nevoie de imbratisarea coconului tau macar o vreme,pana cresc.Ba nu,nu o vreme,ci pana simtim amandoi ca ne-am intins aripile cat putem de mult,ca nu mai e decat piele si nicio tresarire ramasa din acel cocon.

Jur ca nu m-as sufoca in stransoarea ta,o simt si o stiu si de-aia o caut.O cladesc din muguri si licurici,ii recreez caldura din aburii respiratiei precum fetita cu chibriturile,o recreez pana o voi simti din nou.Am nevoie de ea,nu cum am avut nevoie de altele,nu e dependenta,e o simbioza care ma hraneste si ma ajuta sa devin o sfera,sa ofer totul,sa iti ofer totul,tot ce imi dai in schimb.

No comments: