Friday, April 23, 2010

Ia-ma de mana si spune-mi eu. Banal Azi

Ia-ma. Mi te dau. Complet. In toata intinderea pielii mele. Numai pentru a-ti spune la sfarsit cat contezi. Cat insemni. Cuvinte banale. Astazi. In ziua de azi. Dar esti prima jucarie. Nu doar, nu numai. Esti jucaria. Esti primul. Poate ultimul joc. Esti tot. Alt cuvant banal astazi. Dar eu nu sunt azi. Noi nu suntem astazi. Noi suntem dincolo. Esti primul zbor. Primul cer. Primul nor cu puf. Primul univers. Primul, alt cuvant banal astazi. Dar noi nu suntem astazi, noi suntem dincolo. Tu si eu, implicit. Eu prin tu, tu prin eu. Umarul tau si ochii mei, lacrimile mele ( cuvinte banale astazi, precum bananele dupa ’90) tresaririle tale. Cearsafurile, camerele, intunericul si luminile. Banale astazi dar sunt dincolo. Acum pleaca. Fumez tigara dupa tigara si beau gura dupa gura si ma prefac asa cum prefac zi dupa zi in lumina. Ia-le. Ia-ma pentru ca inca nu m-ai avut desi deja m-ai fi putut avea.

No comments: