Monday, August 24, 2009

franturi dintr-o sculptura

e singurul mod in care te pot poseda, in mintea mea.

am cautat sa ating un personaj, chiar daca cel din spatele mastii si nu cel din masca.

sa dormi gol in bratele mele, sub cearsaful umed, sa imi dea lacrimile si tu sa imi apesi complexele cu degetele.

sa nu te pot spala de pe piele nici sub dus pe intuneric.

in lumina de tabla si granit, cum sa te mai vad?

printre gene grele, printre zabrelele mintii, niciodata dincolo de ele.

acolo poti fi oricat de fierbinte fara sa ma topesti, poti fi oricat de adanc fara sa ma ineci.
pana la urmatorul act.

sa te caut in cuvinte cand tu esti adancit in atingeri si curpinderi, alipiri.nu o fotografie cat o mie de cuvinte, ci o atingere cat o infinitate de tacere implinita.

dormeam respiratie langa respiratie si visam ca vin cu trenul spre tine.nu erai destul de aproape?

cum ai putut fi oare si ea si el in acelasi timp cand nu le cunosti locurile in dictionarul lumii mele?

nu te pot pune in insectarul plin de gamalii lucioase, perlate sau plumburii, in care fiecare fluture sunt chiar eu.

No comments: