Friday, April 11, 2008

tripping on childhood

orasul e altul azi.
am intalnit pe drum crapmeie din copilul din mine,firimituri din copilarie pe care le-am lasat pe drum inainte sa intru pe poarta adolescentei in taramul maturitatii.Stiam probabil ca voi vrea sa regasesc acea parte din mine cand cautarea sensului pare sa-si piarda sensul.De fapt eu pana acum nu am cautat alt sens nici in mine,nici in tine,nici in cana cu ceai,nici in volumul de proza neterminat,decat un sens al drumului,o directie,o borna kilometrica pe care sa scrie ca m-am intors la copilarie.Pe atunci cerul nu era atat de departe deasupra,ci langa si in mine,precum un iubit secret,iar fluturii traiau mai mult de o zi in palma mea patata cu suc de dude.O guma turbo,o floare intamplatoare,ce avere mai pretioasa puteam sa'mi doresc?nu existau obstacole,doar ciorapi ce se rupeau prea des in genunchi,caci gravitatia ma atragea la fel de tare ca si ciocolata ce-mi producea alergii.
De ce ar fi fost altfel?de ce mai simplu sau mai greu?De ce,cand orice intrebare isi avea raspunsul ascuns sub pielita roscata a castanelor,sau pistruii dulcegi ai capsunilor.de ce sa-ti faci griji,sireturile oricum nu stau nici acum legate,prietenii veneau si plecau din batatura la fel ca soarele pe cer,si Apfel,Birne erau greu de pronuntat si inteles,dar se mancau usor si germana nu mai conta,fructele au acelasi gust indiferent de limba in care le strigi la masa.

No comments: