Wednesday, February 20, 2008

Trece in C.V.

Daca poti fii omul care ma face sa visez cand imi desclesteaza delicat genele in zori cu o cana de amarui cafea cu brun zaharat,daca ma poti incita cu constanta pulsului definit de orarul luni-desene animate si joc de mima,marti jazzul pasilor straini,miercuri flirt ocult cu parfum de ceai,joi indienii underground,vineri teatru fara masti,sambata electrozi pe privire,iar duminica balsam din buze tartinat pe cel mai mare organ al citadelei de pe perna de langa tine,daca poti sa pictezi chipul meu din picaturile de ploaie,sa ma resuscitezi cand am nevoie de o gura de inspiratie si poate sa ma ierti cand copilul felina de langa tine fuge pe acoperisuri nocturne.Daca iti sunt zilnic materie prima a impalpabilului,si ne jucam de-a Ulise si Calipso cand Itaca ta sunt chiar eu.Daca te pierzi pe talazurile privirii mele si sa te farmec definitiv,suna frumos precum cantul sirenelor,dar tu nu ai mai vrea sa pleci,pentru ca dincolo de marginile lumii create de noi ar fi doar abis.Si nicio Penelopa din trecut,oricat de maiestrit ti-ar fi tors mintea pe degete,sa nu mai fie decat statuie fara chip.Daca poti fi acestea si in plus,facandu-ma pe mine sa fiu tot ce am spus,atunci trezeste-ma.

No comments: